Torsdagen då Nora är tillbaka !

Wiiiiiiiihooooooooooe ! hahaha ja idag kom Nora (är bäst) till skoan, hon har inte varit i skolan sen förra vecka. ja jag saknade henne jätte mycket. Hon visar kärlek på ett vääääääldiiiigt konstigt sätt. Genom att nypa en ! Ni som har blivit det, hon kanske älskar er ;)
.
Nog om henne !
.
Efter skolan åkte jag direkt till jobbet där man längtade hem till sängen på med en gång. Ska jobba igen på söndag, tisdag sen torsdag och det kommer nog många dagar till. Längtar verkligen !
.
Aaja nu ska jag äta klart och så, sen blir det film och plugg på sängen !
.
.
.
Puss och god natt ! ♥
Kommentarer
Postat av: Nora

hahaha va sööööt <333

Ja, jag älskar att visa kärlek på de sättet :D

2010-03-18 @ 23:57:12
Postat av: Pacha ! ! ! ! !

HAHAHA det är du som är söt xD <3<3

2010-03-19 @ 07:29:02
URL: http://pachas.blogg.se/
Postat av: Andreas

Woohhooo Nora!! =) kissnödiga nora :D haha

2010-03-19 @ 18:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback