Första skoldagen efter lovet

Hej ! Nu sitter jag på sängen med adde, fast han ligger ner och vill sova men jag tvingar honom att vara vaken ;) Idag hade jag ju som sagt prov och det gick ganska bra även om jag stressade som ett djur genom hela provet för att kunna springa ner till kafét. Där delade jag bland annat ut student mössor sen spelade vi kort :p haha dagens höjdpunkt !
Jag fick även äta lunch i skolans restaurang men det var inte så jätte gott...och här kommer det en bild på massor av skor som vi tog innan maten (röda skon är min)
-
-
Bilder på mina skor ;)
-
.
-
Nu ska jag titta på lite thai-serie sen sova !
Puss ! ♥
Kommentarer
Postat av: Andreas

Fina skor älskling :D

2010-03-10 @ 22:34:48
Postat av: Sandra

Gud vilken fin blogg du har :) //Sandra

2010-03-10 @ 22:35:31
Postat av: Erica

Lust att hjälpa mig med min blogg, vill fixa om den :P

2010-03-10 @ 22:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback