Efter middagen hos Andy

Åh men heej !
haha nu är jag så himla trött men är nog lite för trött för det...men jag har i alla fall precis kommit hem. Vi har varit hos Andy (haha inte ofta jag säger det) på middag som vi alla hjälpte till och lagade. Film blev det också men jag såg inte i slutet för att jag däckade innan :p Det är ganska typiskt mig att somna under en film även om den är spännande eller inte.
.
Ja jag gjorde ju tre prov idag, första blev lyckad, andra blev lyckad och tredje vet jag inte än. Ska nog maila lälaren och be henne maila tillbaka när hon har rättat mitt prov.
filmen vi tittade på (:
.
.
Puss och godnatt !♥
.
Kommentarer
Postat av: Andreas

Snart dags för 2an? :D



( tjejen på bilden =D=D)

2010-03-19 @ 18:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback