13:29

Hej hå hallå ! :D
Vaknade upp hos adde idag av att det var så ljus och jag trodde att jag var hemma men nej. Det var jag inte alls.

Idag fyller Karin år (addes mamma) så vi ska fira henne med god mat och sexigt tårta. Hahah nu är adde och jonas på gymmet och pumpar, jenny jobbar men slutar snart. Pappan...han sover för att han jobbar natt och mamman hon pratade i telefon.
Vi ska när som helst åka och handla och hämta adde från gymmet. Sen blir det feeeeeeest ! ;) hahah ska se om jag tar och lägger upp lite bilder senare mot kvällen.

ska titta på life of ryan nu. Puss !♥


Kommentarer
Postat av: Niclas

Life of ryan är najs att titta på kanske .. 2 avsnitt, sen märker man hur ego trippad den är! 0.x

allt handlar om han han han han, problem efter problem, hela tiden höra man ropet MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM crying

2010-03-16 @ 10:06:16
URL: http://fishmeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback