Gäst blogg!!

TJaaaaaahh!!
Heej alla Lakkhana fans!
Idag gör jag mitt första inlägg på min älsklings blogg=).
Igår var jag i Tyresö och träffade släkten, min farmor fyllde 80år och vi överaskade henne med att hennes barn barn som hon inte har träffat på ungefär 10år kom dit... hon vart jätteglad och fick en jättebra födelsedag.
Jag och Danne lirade mkt instrument som vanligt, sedan drog han hem runt klockan 8 eller nått och då kände jag att jag också ville åka hem, till min älskling.
Men det vart inte så förs klockan vart typ 10?.
Sedan klev jag ur bilen och tittade in genom köksfönstret och där satt de tre små kort nördarna :P.
Jag var med några gånger men som vanligt så förlorade man.
Klockan vart 12 och vi satt fortfarande där och spelade men då bestämde jag mig för att gå och lägga mig, var hur trött som helst...
Lite senare, ungefär 5minuter senare när jag nästan precis hade somnat så sprang lakkhana från sängen, eh hon ska väll bara kissa tänkte jag^^.
Men då kom Lampoon, Bertil och Lakkhana in i rummet och började sjunga ja må han leva till mig.
Juste fan jag fyller ju år nu eftersom klockan är efter 12.
Så fick jag en tårta och en present av Lakkhana =).
Ja fick en jättefin klocka!! en svart/silver addidas :D.
Nu sitter jag på hennes säng och gäst bloggar medans hon gör sig iordning för jobbet, senare idag ska vi vara hemma hos mig och fira mig lite med god mat =D.
Tror att det kommer att bli en jättebra födelsedag.
Se till att besöka denna underbara blogg varje dag nu och kommentera mycket :).
Have a nice day ppl <3!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback